Hea nõu | Tervist24

KUULA KEHA: viis märki, et pead füüsilist koormust suurendama

Ohtuleht.ee 16.05.2018, 16:15

Füüsilise koormuse olulisusest räägitakse palju. Lisaks üldisele toonuse hoidmisele aitab see viirushaiguste perioodil terve püsida, hoiab tuju paremana, annab energiat ning kiirendab ka ainevahetust. Kui tajud enda juures aga üht allolevast viiest märgist, on viimane aeg füüsilist koormust suurendada.

* Sa jääd väga lihtsalt ja sageli tõbiseks. Kui oled viirushaigustele vastuvõtlik, pead füüsilist koormust suurendama, kirjutab Business Insider, sest uuringud kinnitavad, et regulaarne mõõdukas treening tagab tugevama immuunsüsteemi.

* Sul on kõht kogu aeg kinni. Kui liigud piisavalt, on seedeelundkond tääs ja kõht käib läbi.

* Sa hingeldad. Kui trepist liikumine paneb sind hingeldama, võid olla kindel, et sa liigud vähe. Paranda oma toonust, liigu rohkem!

* Sul on sageli tuju paha. Treenimine suurendab tuju ja mälu parandavate hormoonide teket. Kui liigutad end piisavalt on sul tuju parem ning masendus ei kipu niisama lihtsalt kallale.

* Sa ei suuda õhtuti uinuda. Kui sa teed piisavalt trenni, töötab ka keha sisemine kell paremini ning õhtuti pole uinumisega probleemi.

Tasumiseks helistage

Kõne tuleb teha 60 sekundi jooksul.
Hind: 3,00 €, Teenustasu 0,32 €
Kokku: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Tasumiseks kinnita ost

Kinnitan ostu: 3,32 €

Maksumus lisatakse telefoniarvele või arvestatakse maha kõnekaardi ettemaksu jäägist.

Ost ebaõnnestus
Proovi uuesti

Päevapilet ostetud